Du er her: Forside Information Nyheder Generalforsamling 2017

Generalforsamling 2017

Husk at sætte kryds i kalenderen den 30. september. Det er nu du har muligheden for at være med i Sklerodermiforeningens arbejde og gøre en forskel.

Vi mangler kandidater til bestyrelsen. Tænk over om det vil være noget for dig at bidrage. Man er med på det niveau man kan helbredsmæssigt, og det er altid fair at sige nej tak til en opgave. Du kan også melde dig til mindre opgaver, hvor du ikke nødvendigvis behøver at være en del af bestyrelsen. Hvis der skulle sidde en derude med en webmaster i maven hører vi også gerne fra dig. Det giver alverden tilbage, at kunne være med til at hjælpe andre.

Det er nu det er spændende, og det er nu, at vi kan være en af spillerne både nationalt og internationalt. Der er brug for os.

Venlig hilsen bestyrelsen

HOTLINE

Hvad enten du er nydiagnosticeret eller er stødt på nye udfordringer, så kan det nogle gange være godt at have én at tale med.

NYHEDSBREV

Tilmeld dig nyhedsbrev her.

Ønsker du ikke flere nyhedsbreve? Klik her.

Følg også med på Facebook
FØLG OS PÅ FACEBOOK

FESCA Dansk Sklerodermi og Raynaud forening er medlem af FESCA, the Federation for European Scleroderma Associations. Læs mere