Du er her: Forside Information Nyheder Generalforsamling 2017

Generalforsamling 2017

Indkaldelse til Generalforsamling i Sklerodermiforeningen

Nu er det nu, du kan få indflydelse på din forenings arbejde.

Mød op til generalforsamling den 30. september kl. 11.00

Vi mødes på

Marselisborg Hospital, bygning 14 ved svømmebadet,

P.P. Ørumsgade 11, 8

000 Aarhus C.

Udover generalforsamlingen krydrer vi dagen med en dejlig frokost, og efter frokost et oplæg fra en socialrådgiver. Socialrådgiveren vil komme og fortælle om pension og pensionsordninger, men vil også svare på andre spørgsmål. Der er kaffe undervejs. Vi slutter af omkring kl. 16.

Arrangementet er gratis for medlemmer og støttemedlemmer. Ikke medlemmer skal betale 180 Kr. til mobile pay, tlf. 51413390 for at deltage.

Tilmelding for alle skal ske pr. mail til Grete på email: gretebille@gmail.com  inden den 9. september.

Se mere under billedet.

Program for generalforsamlingen.

Generalforsamling ifølge vedtægter. Se http://www.sklerodermi.dk/dk/foreningen/vedtaegter/

Har du forslag at stille på generalforsamlingen skal de sendes til Marianne på email: mariannekryger@gmail.com  senest den 9. september.

På valg er:

Annelise: Ønsker ikke at genopstille.

Birthe: Ønsker at genopstille.

Charlotte: Ønsker at genopstille.

Nina: Ønsker ikke at genopstille.

Suppleanter: Der vælges to pers. på generalforsamlingen.

Bestyrelsen består p.t. af: Formand Grete Bille, næstformand Annelise Rønnow, kasser Birthe Ilsø Jensen, sekretær Marianne Kryger Olsen, bestyrelsesmedlem Charlotte Aagren, bestyrelsesmedlem Jonna Thomsen og bestyrelsesmedlem Nina Johansen.  Ingen suppleanter. Den kommende bestyrelse konstituerer sig umiddelbart efter generalforsamlingen.

Så hvis du har lyst til at arbejde sammen med nogle meget dejlige mennesker og være med til at gøre en forskel, så mød op og giv dit besyv med. Du må selvfølgelig også gerne møde op, hvis du bare vil se hvad der sker.

Har du ønsker til specialkost bedes du sende dem til Charlotte på mail: charlotte.aagren@sas.dk

Vel mødt.

Venlig hilsen Bestyrelsen

HOTLINE

Hvad enten du er nydiagnosticeret eller er stødt på nye udfordringer, så kan det nogle gange være godt at have én at tale med.

NYHEDSBREV

Tilmeld dig nyhedsbrev her.

Ønsker du ikke flere nyhedsbreve? Klik her.

Følg også med på Facebook
FØLG OS PÅ FACEBOOK

FESCA Dansk Sklerodermi og Raynaud forening er medlem af FESCA, the Federation for European Scleroderma Associations. Læs mere